What are words

Min valborg har varit perfekt. Börja med brunch hemma hos mig med lekar och mat med härligt folk. Runt 5 drog jag till Bea där alla andra tjejerna vänta och vi grilla och fixade maten tillsammans. Lite senare tog jag och Fanny en promenad till mig och då va det kaos här, sluta inte bra med andra ord. Gick och la mig när Fanny drog till Jacob och vakna sent dagen efter. Träning den dagen ja de me! (bilder kommer)


Idag så hängde jag med Matilda hela dagen och Denise en stund. Fotbolls lektion där temat va avslut, ja Matilda hur gick de då? 15 meter upp? Nu är jag iallafall hemma och ska snart ta cykeln ner till Flottsund och sola. Tävlingsvecka! Lite senare så väntas det träning i Fyrishov, yeah!
2 träningar kvar. 5 dagar till SM.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var skorna.. host*

2011-05-02 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0