I'm all in for life

Yoyoyooo! Wharrup ?!  Själv sitter man o skriker åt datorn för att min videofan vill inte spara sig.. får panik verkligen! Idag så va skoldagen sjukt tröttsam. Somna på tre av 4 lektioner, rekord. På hkn så laga jag lasagne. Snacka om att jag kan göra god lasagne! Kom hem och satte mig på direkten vid datorn och har försökt fixa denna cp video. En pepp video till SM och nu ser det inte ut som om den kommer komma upp. Fml. Vi åker om tre dagar och vi tävlar om 4 dagar och vi har endast en träning kvar! Gårdagens träning var årets bästa träning, i love my team! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med matilda&julia? Har de slutat blogga :((

2011-05-04 @ 07:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0