Från hjärtat

En fredag som bestog av ett prov, chill i datasalen, kolla på fotboll, musik och sen en hel timme för mig och Julia att bara snacka med Mårten och Johan. Trodde det skulle fortsätta stt va påvägen till vår. Men nej. Hade tydligen fel och helt plötsligt snöar det och gör mig ledsen igen. Väl hemma så var det bara att hoppa in i en klänning och till en 50 års fest. Mat och barnvakt, brukar ju bli min roll att va barnvakt på släktträffar m.m. Gick lite tidigare för jag var så fruktansvärt trött och sov någon timme. Har skrattar många timmar åt fula bilder och redigerat några. Kul det! Snart ska jag sova och sova hela dagen imorn. Tagga till söndaaaaaaaaaaaaaaag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0