The show goes on

Härlig vårdag med bigsis på stan. Den bästa salladen på cupido och bara massa strosande runt. Skulle köpt ett navelsmycke på darkwell men det var ju stängt så får bli en annan dag.. Åkte hem efter en stund med S & R för att spela match mot runsten, vi vann med 7-3. Förlåt, men det var inte roligt.. Mc chicken meny och melodifestivalen. MIN snygga jävel vann. Kom på mig själv flera gånger att jag satt och gapade och ögonen helt uppspärrade, haha och det värsta är att jag inte ljuger nånstans! Imorgon ska jag sooova och soooova ännu mera, det ska bli så skönt att inte ställa klockan och bara ligga kvar i sängen tills det blir bio med s. XOXOXOXOXO

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0