Överlycklig

Boom boom wehoo! En ganska lång dag men vädret får mig att le! Blir så sjukt jävla glad! Spelar ingen roll om jag har tusen saker att göra, jag blir så överlycklig när det är fint väder ute! Ett stort jävla plus! Nationella prov idag som gick, hehe sådär.. Sen så har vi börjat med svenska muntligt också. Första gången idag och jag somna när vi lyssna på texten så det blev lite svårt att diskutera. På idrotten så skutta jag runt med Johan, Mårten och Mathias. En liten tupplur på Mårtens mage blev det också, mys. Coco, stänger och djungelvrål för mig och Julia efter skolan som satt så perfekt. & är så glad att jag har träning snart! Känns som om de va fett längesen jag träna cheerleading men de var ju igår... :$

Me and my best frieeeeeeend! <3

Kommentarer
Postat av: julia

tre jävlar i tre meningar, jävlar! :D älskar dig <3

2011-03-30 @ 17:15:57
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: julia

omg ett till längre ner! hahahah

2011-03-30 @ 17:16:47
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0