One night only

Hej. Började dagen med en försovning, kommer till andra lektionen och hör att det var håltimme på första, katchiing! På engelskan kollade vi på westlife och andra skön matte, efter fotboll och sen slutade vi. Denise som varit med mig hela dagen åkte jag buss med in till stan. Gick runt lite och fönstershoppa. Nej men imorgon blir det kap för mig! Mötte upp Jessica, Julia, Beatrice och Fanny och satte oss på waynes för fika. Myspys, sånt man måste göra oftare känner jag! Kom hem nyligen och ska försöka kolla lite matte inför provet imorgon, kanske åker hem till mormor och morfar som kommit hem från Kina.


Fjortis osv hur ni så vill uttrycka er, men ÄSSSSSCH. PUSS DIDDAN! <33333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0