En del av frågestunden

Matilda:
Kan du lägga ut bilder från mexico?
Använder du sololja för att bli brun? Om ja, vilken ?
Svar: Absolut kan jag göra det!
Jag använder faktiskt inte olja, visst det har hänt någon gång men då vet jag inte vilken!


Julia:
Vad är ditt bästa tips för att få fin och ren hy?
Kan du lägga ut bilder från Thailand?
Svar: Jadu, fin och ren hy. Jag använder ansiktsvatten och direkt när det kommer en liten pimple använder jag basiron, ett starkt medel som verkligen fungerar! Har inget speciellt bra tips. Jag gör så, sen finns det ju ansiktsmasker osv som jag kan använda ibland.
De bilder jag lagt ut från Thailand är de få som är bra, men det kommer lite eftersom i inlägg.

Jessica:
Hur sminkar du dig ?
Har du färgat håret någon gång ?
Älskar eran blogg ! :)
Svar: Jag använder puder och lite solpuder, mascara och ögonbrynspenna. Jag färgade håret förut men nu har jag min naturliga färg.

Vilka bloggar läser ni? :)

Svar:
Julia: Det är rätt många, vänners och folk jag bara känner till.
Jessica: Inte så jätte många men vänners bloggar, Kenzas, Angelicka Blicks och youbetterwork. De är väl där jag hänger mest.
Matilda: Jag läser alla mina vänners och några till.

Hur upptagna är ni på påsklovet? Date?
Svar:
Julia: Hör av dig så kör vi på en blind date då!
Jessica: Kanske ska åka någonstans lite spontant sådär men jag tror mina tränare dödar mig då.. Annars är jag väl ledig!
Matilda: Du jag är ledig, ring ba!

Hur kan ni vara så jävla rika?
Svar: Förklaring till det tack!

Vad är det bästa och sämsta som hänt denna vecka? (Alla kan svara på den frågan) :)

Svar:
Julia: Jadu, min hals börjar spöka igen och det bästa är att veckan har gått riktigt fort och det närmar sig helg!
Jessica: Det sämsta är att vi har fysikprov imorn och har inte pluggat och det bästa är att Fanny kommer hem imorn!
Matilda: Sämsta är nog att jag har varit sjuk och har haft tre prov denna vecka.. Det bäst väntar jag på i helgen, Fanny kommer hem, lagfest gånger två och kanske lite annat mys.

Är Julia och Simon på g igen?
Svar: Nja, inte på g. Vi ses någon gång i veckan och jag trivs väldigt bra med läget mellan oss just nu.

Vad har ni valt för gymnasium och program?

Och varför gjorde ni det valet? :)
Svar:
Julia: Jag har valt celsius profil innebandy, sam-media. Jag kände att jag inte ville söka elit pågrund av både lathet och att jag inte bara kände för det. Får se hur det blir med allt det dära!
Jessica: Lundellska, Sam - media. Vill gå i media klass och Lundellska verkar vara en bra skola och det är nära mitt hem!
Matilda: Jag har valt elit fotboll på celsius, sam-media. Ville testa något nytt och därför tog jag media och elit tog jag för att få bra träning helt enkelt.


Vem är bäst på att kyssas Alan eller Joel?

Svar: Haha bästa frågan på länge! Men vem säger att jag har svaret på den frågan? Har jag kysst Alan? Har jag kysst Joel? Hm vem vet?

Varför bloggar inte Matilda numera?

Svar: Lite brist på tid helt enkelt!

Har ni pojkvänner?
Svar: Nej.

Solar alla ni på solarium?

Svar: Japp, när vi har tid och lust. Men inte regelbundet!

Hur långa är ni?

Svar:
Julia: Antar att jag inte slipper undan frågan.. Hela 161 cm!
Jessica: 173 cm.
Matilda: Mot 170 cm.


Hur många läsare får ni ungefär varje dag? Vad har ni gjort för att få så många läsare?
Svar: Runt 200 unika besökare varje dag men det var mer före vi satte lösenord på bloggen. Hur vi fick många besökare är en fråga som vi inte kan svara på för vi har inte gjort något speciellt än att blogga varje dag.

Vad är det som händer mellan Alan och Matilda?
Svar: Mycket Alan här.. Jadu jag vet inte vad som händer faktiskt. Svaret kanske ni får i frågan nedanför!

Är M och A på g?
Svar: Nej vi är inte på g, men vi är mer än riktigt bra vänner.

Vilka parfymer brukar ni ha, tips?
Svar:
Julia: Kör på lite olika men favoriterna är Escade Marine Groove, Escada Sunset Heat och Victoria's Secret Sweet Daydream.
Jessica: Jag använder Britney Spears Radiance för tillfället.
Matilda: Kör lite olika men en som jag har kört på länge är Escade Marine Groove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0