BIF

Faktiskt så brukar jag klämma in ett inlägg även fast jag inte har tid till det. Men tyvärr har det inte blivit så nu på ett tag. Det kanske är ointressent när vi skriver vad vi gör och att ni bara kollar på bilder, men intresserad? Läs. Igår efter skolan så åkte jag, Jessi, Daniel, Marcus och Papi för att kolla på Brynäs. Faan att dom förlorade bara. Kom hem runt tolv och somnade som en prinsessa. Vaknade inte precis som en, jag orkade och ville inte bara gå upp, tröstade mig med att det var fredag och chillkläder, drog på mig legginsarna, satt på mig kanin tjockiströjan och suprise hade jag uppsatt eftersom det inte var i det bästa skicket. Dagen rullade på snabbt och sitter nu och lyssnar på musik tills Jessica kommer upp från duschen då vi ska kolla på film. Hon kollade på min match idag för första gången, gos. Första förlusten i division 2, tungt men så kan det gå!





Jag hatar lidl och sånna bläiga affärer, bara att jag hamande där tre gånger, på en dag..


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg! :)

Vad har du för dig denna helg?

2011-03-12 @ 11:18:21
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Jessica & Julia

mys, matcher, lagfest och solsidan!

2011-03-12 @ 12:24:45
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0