18 – Den här månaden

Mars har precis börjat och graderna börjar gå mot +, skönt att kunna vara ute och inte frysa b*llen av sig. Men om jag skriver om februari så var skolan nice med en hel del håltimmar och tidiga dagar, några luncher blev det då med tjejerna. Åkte till gävle med familjen och kollade på hockey, en underbar dag med min familj. Fick en iPad och tog hem division två, inte dåligt det! Matilda drog utomlands så alla dagar i veckan på lovet var jag med Jessica, en underbart lov tillsammans med flickan. Veckorna innan lovet så trodde jag att det var något på gång, men jag trodde fel. Beatrice fyllde år där det blev middag med härliga brudar och som slutade hemma hos Martin. Alla hjärtans dag var också, en mysig kväll med nostalgikänslor. Minnen från februari finns kvar, bra som dåliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0