Vitt

Gårdagen var underbar på alla sätt och vis, jag älskar mina tre bästa vänner.
Dom fick se den bra dåliga äckliga filmen medans jag var nere i soffan och grät till sömns..
Sov i fem timmar, hade damp med min hals och somnade om ett tag till.
Var inte mig själv när tjejerna var nere på morgonen, förlåt!
Skulle jobba i celsiusskolan för att få pengar till fotbollslaget men det gick ju inte.
Så åkte till läkaren med Susanna och min hals med typ svarta blåsor i halsen.
Halsfluss igen, blir väl av med halsmandlarna snart skulle jag kunna tro..
Sm hoppas jag det blir, även om han sa att gå på helfart var något jag inte skulle klara :(
Har inte gjort någonting sen dess, sen tre ungefär, bara gråtit och sovit.
Imorgon hoppas jag SÅ på att jag mår bättre, ska bara ligga hemma o må, yey..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0