Julia & Matilda

Fick ett förslag att jag skulle berätta om Julia och Matilda. Hoppas texten under förfyller dina krav eller vad man nu säger.
Två helt olika idivider som är två små änglar för mig. Dom gör mina dagar. Två personer som betyder obeskrivligt mycket för mig. Vi har sett varandra glada, vi har sett varandra arga och besvikna. Lyckliga och förälskade. I tårar och när vi ligger dubbelvikt på golvet av skratt. Kan snacka om minsta lilla grej med varandra och vi stöttar varandra igenom allt. Vi lyssnar och förstår varandra när vi får problem och redar ut det tillsammans. Vi tänker som en även om vi är helt olika. Mina små prinssesor, dom betyder mest av allt. Mina systrar.


Tack att ni finns tjejer.


Kommentarer
Postat av: julia

jag älskar er systrar, förstår knappt att jag är så lyckligt lottad att ha er två

2011-01-09 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0