Put your hands up

I fredags deckade jag klockan nio på soffan men gick upp vid tolv och somnade om, sjukt trött tjej. På lördag förmiddagen var jag på stan med mammis och sen blev det match. En match med bara idioter till spelare, tränare och publik, 1-1 blev det. Skulle till knivsta med Jessica men det blev ingenting av det så jag somnade tidigt igår också. Idag har jag spelat match i stenhagen, en galen match det med fast på ett annat sätt dårå. Låg under med ett noll när det var fem minuter kvar men vinner sen med tre ett. Duschat och fixat lite, en tredje hemmakväll och så sjukt skönt. Inte helt reparerad efter min sjukdom förut så det behövs!

Skiiiiit busig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0