Körde en Julia

Vad heter du? - Jessica Lambeck
I mellannamn? - Ebba och Lousie
Vart bor du? - Sunnersta
Trivs du där? - Ja absolut!
Brukar du läsa horoskop? - Nope.
Har du körkort? - Nope.
Äger du några converseskor? - Yes.
Favoritdjur? - Delfin.
Vad spenderar du dina pengar på? - Onödiga saker & kläder.
Senaste konserten? - Jaduu
Festar du? - Nja
Sprit, cider, vin eller öl? Beer
Brukar du bli för full? - Nej
Antal kuddar i sängen? - Fyra stora, två små.
Kan du baka bullar? - Med en visp? Nej..
Bläck eller blyerts? - Blyerts.
Mc donald's eller burger king?- Mcd
Är du allergisk mot något? - Troligen, men har inte blivit testad än.. Röda grejjs och pencilin isåfall
Äger du ett busskort? - Skolkort
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön
Vad åt du till frukost? - Te och rullmacka
Hur ser du ut idag? - Mjukis och uppsatt hår
Nästa mål i ditt liv? - Överleva nästa termin
Vad såg du senast på tv? - Inception
Hur svarar du i mobilen? - Inte en aning, beror på vem det är såklart!
Vem ringde du senast? - Fanny
Antal timmar sömn inatt? - Tio
Sov du ensam? - Ja tyvärr
Vad innehåller din favoritmacka? - Köttbullar och sån rosa grej
 


SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Emma
Såg dig gråta: Mamma, pappa, Emma, Victoria och Erik när jag slog till huvudet i London..
Fick dig att gråta: Bordet..
Du gick på bio med: Fanny och Jacob
Du gick på stan med: Matilda
Skällde på dig: Hunden
Skickade ett mail till dig: På facebook va det Jocke.

 

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Kan inte säga det om jag inte menar de.
Bråkat med ditt husdjur? - Never.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Aldrig haha.


SAKER

Tar du droger? - Aldrig i mitt liv!
Vad är du mest rädd för? - Göra fel
Vart vill du gifta dig? - Har inte bestämt mig än direkt
Vad hatar du verkligen? - Idioter
Har du varit kär? - Ja
Har du ett jobb? -  Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - Älskar
Är du ett hälsofreak? - Nej


STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Inte vet jag
Är du ensam nu? - Nej, Emmy är med mig
Några piercings/tatueringar? - Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Bumpy fucking rideeee
Vill du gifta dig? - Absolut!
Vill du ha barn? - Absolut!


FAVORIT

Rum i huset? - Mitt rum eller mammas och pappas
Typ av musik? - Allt förutom konstiga
Månad? - Juli

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - Cola, godis och film
Varit sjuk? - Nej
Sagt "jag älskar dig"? - Ja
Träffat nån ny person? - Ja
Saknat någon? - Nä
kramat någon? - Ja massor
Kysst någon? - Ja
Haft sex? - Nä


SENASTE

Låt du hörde: Någon på tvn
Film du såg: Inception
Drink du köpte: Cola
Mat du åt: Kött och potatis
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har aldrig ätit en sån körv
Människa du slog: Pappa (bus)
Längsta bussresa? Hem
Irritation: Mina kalla fötter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0