Lite tidsfördriv här

Vad heter du? - julia frank
I mellannamn? - kristina margareta
Vart bor du? - i uppsala
Trivs du där? - ohja
Brukar du läsa horoskop? - nä
Har du körkort? - nä
Äger du några converseskor? - många
Favoritdjur? - katt
Vad spenderar du dina pengar på? - fika & kläder
Senaste konserten? - jaduu
Festar du? - nja
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Brukar du bli för full? - nej
Antal kuddar i sängen? - nio (a)
Kan du baka bullar? - kan jag väl
Bläck eller blyerts? - blyerts, så man kan ångra sig
Mc donald's eller burger king?- donkis!
Är du allergisk mot något? - mollipect
Äger du ett busskort? - ja, ett tomt
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön
Vad åt du till frukost? - latte & toast
Hur ser du ut idag? - mjukis och affro
Nästa mål i ditt liv? - vinna sm!
Vad såg du senast på tv? - skidor -.-
Hur svarar du i mobilen? - hallå
Vem ringde du senast? - matilda
Antal timmar sömn inatt? - tretton timmar blev det nog
Sov du ensam? - med bubba
Vad innehåller din favoritmacka? - rosti, smör & skinka. madde, sommaren 2009!

 

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: min katt, ja det är en person!
Såg dig gråta: mamma skulle jag kunna tro
Fick dig att gråta: en
Du gick på bio med: jessica i guess
Du gick på stan med: fanny
Skällde på dig: mamma eller så var det tisen..
Skickade ett mail till dig: på fb var det joels spotifylista heh

 

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja absolut
Bråkat med ditt husdjur? - ja men typ
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - inte dagen efter


SAKER

Tar du droger? - aldrig i mitt liv
Vad är du mest rädd för? - döden
Vart vill du gifta dig? - i en fin kyrka, eller en strand, stor dröm
Vad hatar du verkligen? - folk som sviker
Har du varit kär? - förälskad
Har du ett jobb? -  nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - älskar't
Är du ett hälsofreak? - nejnej


STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? nej tror jag inte
Är du ensam nu? - ja :(
Några piercings/tatueringar? - ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - oftast sånna fula irriterande låtar
Vill du gifta dig? - det vill jag verkligen
Vill du ha barn? - ja!


FAVORIT

Rum i huset? - mitt rum tror jag
Typ av musik? - allt utom äcklig hårdrock och jazz
Månad? - juni&juli, december med kanske

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - ja en liten skvätt
Köpt någonting? - en bussbiljett
Varit sjuk? - min hals :(
Sagt "jag älskar dig"? - hmm, aa
Träffat nån ny person? - träffat och träffat, sett många nya
Saknat någon? - mycket
kramat någon? - flera gånger
Kysst någon? - ja
Haft sex? - nixpix


SENASTE

Låt du hörde: hey julie
Film du såg: knight and day, fast somnade dårå..
Drink du köpte:  ingen
Mat du åt: toast, snart fläskfilé <3
Gången du åt en 7-Eleven korv: har aldrig gjort det faktiskt
Människa du slog: någon av några, på skoooj
Längsta bussresa? till fanny tror jag
Irritation: alltid samma sak


Kommentarer
Postat av: Anonym

öregrund lär väl va längre än till mig? pucko <3

2011-01-02 @ 19:49:08
Postat av: Juli

tog sista.. har ju åkt längre än öregrund med<3

2011-01-02 @ 20:03:39
Postat av: Anonym

Ooooj <3 Halmstad kanske haha :)

2011-01-02 @ 23:54:36
Postat av: julia

ja :) och nån utomlands säkert <3

2011-01-03 @ 00:22:59
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0