Passerad tid

Ingen film igår, somnade i soffan när inte ögonlockade ville stanna uppe. Vaknade idag halv två när mamma ringde, snacka om att komma in i fel tidsschema. Daaamn vilken dröm jag hade med. Den var så verklig eftersom det varit så en gång i tiden. Så obehagligt att säga, men det kommer bara vara en dröm, nu och för all framtid. Alltså inte en dröm som jag vill ska hända, utan en sån man har när man  sover, aa ni hajjar.. Jag ska inte gråta. Åt "frukost" halv tre, vaniljlatte och toast, lyx! Fanny skulle kommit över ikväll men kom på att jag har träning imogonbitti, får se om jag ska kolla på eller vara med. Min hals är lite paj igen, innan sm också, inte ok.. Ska fortsätta mysa ensammen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0