Mitt år.

Januari - Började med en lång helg i Åre med familjen och våra grannar. Första månanden då jag tränar som mest. Myste med Julia varje måndag efter skolan före gick jag till träning. Ostmackor och varmchoklad <3 Skadade min nacke och mina tänder p.g.a cheerleading. Så många tandläkar/sjukhus besök vare. Fjällnora med Julia, Jocke, Jonte och Axel som va mysi det med.


Februari
- En sjukt najz månad för åttor. En vecka i skolan sen så var det två veckor prao. Musikenshus med Julia, Matilda, Johan och Mårten. Två riktigt roliga veckor! (Vi va även me på tv för Mh) Tränade som vanlig, cheerleading. Även fotboll, kommer ihåg när vi inte fick skriva på bloggen vad jag gjorde för jag skulle träna fotboll istället för cheerleading. & Inte ens i mitt egna lag! Va påväg att byta till Gurre. Sista veckan i månaden och den veckan spenderades på Gran Canaria med mom, pop och Emma. En välbehövlig semester!



Mars - Börja denna månad med att stuka foten på fotbollen i skolan. Blev mer sjukhus och tandläkar besök för den delen. Ända jag tänkte på va att DM va om tre veckor och nu ska jag hoppa på kryckor två av dom, fuck! Spenderade varje helg med tjejerna. Mest hos mig, skräckisss! Sen slutet av månaden var det DM i Kista. Guld.




April - April va en liten busig månad. På påsklovet låg man hemma med lunginflammation och spela cod, hehe. Annars va man ute med tjejerna och busade, busigt! Massa cheer också som vanligt. Och Valborg, bus hihi, som sluta med att fem tjejer sitter i polisbilen hem till Bea.


Maj - En underbar månad. I skolan så spelade man teater och hade vattenkrig varje dag. Gick runt i shorts och kjol Blev tillsammans med Rasmus och va mest med honom och tjejerna. Fikade vid ån typ varje dag och tränade skiten ur mig och tävla SM här i uppsala. Guld. Va med i tv igen och spelade även in Buskul. Bilder på mitt lag åkte runt på Uppsalas bussar.





Juni - Hängde med Rasmus och tjejerna, spelade fotboll, pendla mellan Hallstavik och Uppsala för Aik cupen och EM träningar. Åkte till USA i tre veckor, blev sjuk. Jävligt surt blev det att bli så sjuk och överdoserad av olika sorters medicin. Men det var sommar, och det var jävligtbra!

Japp, såhär såg mina ben och armar ut i Usa, grät varje gång jag såg mina ben.. Sexigt va?

Juli
- Kom hem från USA och samma dag så hade vi mini träningsläger före EM. Fyllde år. Och åkte till Finland och tävla EM. Bästa som har hänt mig. Slut mellan mig och Rasmus. Åkte till Göteborg för Gothia. Otrolig resa, vann b-slutspel också. Så jävla bra! Åkte till Norge och hängde med familjen.





Augusti - Spanien med bästa Matilda och my god vilken resa vi hade! Helt otroligt! Sen började även skolan igen, även om det va lugnt i skolan vid den tiden. Lite fest och sånt som ungdomar gör :)






September
- Plugga, sov och tränade varje helg, kulturnatten och sånt. Ganska boring tills jag åkte till USA igen, själv denna gång. En helt otrolig resa och jag fick uppleva saker som inte många får. Helt fantastiskt men jobbigt va de, ja väldigt jobbigt!



(Fick inte ta bilder där inne i studion som sagt och har några bilder på några skådespelare men dom bilderna får jag inte lägga ut)

November - Kämpa igenom skolan. Va kanske inte på topp hela tiden. Men mina vänner va alltid vid min sida och när man mår dåligt så finns det inget bättre än film kväll i Sunnersta med bästa! Klippte håret också!


December - Sista veckorna med skolan. Sen lov som va dunder skönt! Va med tjejerna, fikade, shoppade, åkte till London och kolla på matchen, julafton, nyår, bara bääääst!



Mitt år 2010. Ett jävligt bra år men har såklart varit mindre dåligt vissa tider. Men till mina närmaste vänner som jag har blivit tajtare än tajtast me.

Kommentarer
Postat av: julia

JAG ÄLSKAR DIG JESSSIIIIICAAAAAAAAA <3

2011-01-10 @ 21:02:39
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0