Suprise

Efter skolan så drog jag och Denise till stan för att träffa Fanny och Jacob. Lite tårt köp och sen så var vi på bussen till Årsta. Tårtbakning och köttbullar med spagetti till middag, kocken Jaggo fixa. Någon timme senare satt vi på bussen till Gamla Upsala för suprise. Men före det så blev jag och Fanny anklagad att röka och jag fick se lite gubb bånge. Överraskning för Matilda med tårta och sång! (Fanny hjälpte mig att stava till överraskning och nu säger hon att jag skulle säga det) Nu ska vi vidare till mig i Sunnersta.




Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vad fina bilder älsklingar!

2011-01-15 @ 00:08:43
Postat av: jessi

Ja hihi :):)

2011-01-15 @ 11:45:00
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0