My sister's keeper

'Salt' va en otroligt bra film. Älskar hela grejen med kvinnor som kan döda, det är bara så coolt tycker jag. Sen så kollade vi på 'My sister's keeper'. Har sagt det förr och säger det nu igen. Ni som gråter lätt, kolla inte på den vafan. Mina tårar rinner som en kran när jag kollar på den. Det är så otroligt hur en film kan få så många känslor ba bubbla upp. Okejokej, sista gången jag ser den filmen om inte någon vill ha en gråt fiesta med mig ?

Nu ska jag läsa bok och sen somna i min sköna säng. Allt dåligt har kommit ut ur kroppen från filmen så nu känns allt riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är din favoritfilm? :P

2011-01-07 @ 07:39:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0