Mitt tvåtusentio

Ett galet år då nästan allt började. Jag åkte på ett grymt sm med distrikt och vann guld. Jag kom in i klassrummet en dag och kunde inte prata och var helt röd i ansiktet.. Jag har förlorat vänner, vunnit vänner. Hatat någon, älskat någon. Saknat någon, velat glömma någon. Åkt på helt underbara resor och då tänker jag absolut på Spanien med Jessica. En helt underbar resa rakt igenom och gjort helt nya grejer.
Sommaren var jag mest i Öregrund, spelade Gothia och floppade totalt i sm. Varit med mina närmsta vänner och vi bara må. Under ett års tid har jag skrivit med en person och visst alla tycker nog att vi är sjuka i huvudet, töntiga, allt men har lärt mig så mycket av dig, det ska du veta även fast vi har hatat varandra och nu är vi inte riktigt glada på varadra men tack.
 Midsommar med Fanny och Denise. Drog värsta vurpan med vattenskoterna och kan fortfarande skratta åt det. Vi gjorde helt konstiga saker tillsammans då, som att sova i tält. Kulturnatten med middag och sen vidare till Årsta i lägenhetsfest. Jessica fick spya när vi satt på bussen hem. Dom där konstiga festerna hos mig som blev bara helt lyckat alla gånger. Nyår då vi hade trerätters middag och sen åkte vi till Theodor. Avslutade hela kvällen riktigt bra.
Ja det är bara en tusendel av mitt 2010, mitt helt galna tvåtusentio.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0