It's the guy to the left

Imorse vaknade jag i god tid och det var inga problem, fråga mig inte varför för det kan jag inte fatta. Tills det var typ tio minuter kvar tills jag skulle gå till bussen då huvudet inte var på topp. Det kom flera gånger under dagen, liksom jag kollar åt ett håll och då kommer bilden lite efter och det snurrar till som fan i huvudet. Ja ni som har hört det några gånger behöver ju inte läsa detta, Matilda brukar vara ett sånt offer som får höra saker ett x antal gånger.. Lite godis shopping på stan så gick bussresan snabbare än någonsin. Åt en tidig middag med min härliga famlilj och så har jag faktiskt städat mitt rum. Även om själva städningen är det värsta så blir jag så glad efter när det är rent och mysigt, riktigt mysigt. Saknas bara ramar med bilder på min vägg över sängen. BABBEL HÄR! Kollat på top model har jag gjort, nu ska jag bara må.

Jätteful bild men farigandi har köpt två nya kuddar till mig, så Matilda du behöver inte lägga huvudet i mitten så dunet åker åt båda hållen, det här är riiiktiga grejen förståru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0