It's so fluffy

Igår var det en verkligen helvetes dag. Lång jobbig skola och en lång träning. & imorse så började det inte heller så bra. Jag, mamma och Emma tog bilen som alla andra dagar men när vi lämna Emma så hade vi väldigt lite med bensin. Så vi kör in till Statoil och ska tanka då mami har glömt hennes plånka. Hehe, panik på det! Vi ruuuulllaaarr hem och fick byta bil. Den bilens rutor va helt täckta med is som vi fick kämpa med att ta bort. Till slut så börja vi rulla till skolan. Kom till skolan helt trött i kroppen efter gårdagens träning och lite irriterad över det som hände. Då Tompa och Axel hoppar och skriker på mig att vi slutar tjugo över tolv. LYCKA! Snacka om att jag blev glad!

Kom hem och hade mysi med storasystern min. Vi kolla även på filmen 'Dumma mig' UNDERBAR FILM!

FETT MEGA SÖTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0