Hasselnötsmassa

En mysiipysii dag igår. Kom hem till Julia, somnade nästan på soffan för allt va så bra. Vi åt mat som hästar för vi va så hungriga och sedan kom Matilda och joina oss. Tog bussen till Ica för gott köp och helt plötligt fick jag värsta suget eften en grön banan, en redbull och hasselnötsmassa, asså shit va otroligt gott! Vi tog bussen tillbaka och tanken kom och gick om att välja skola osv. Känns riktigt jobbigt för tillfället om det, HJÄLP! Kollade på gamla bilder, spelade spel, och sen satt vi på en film vi hyrde: The girl next door. Den va jätte vidrig. Blev illamående i magen med tanke på att det finns människor ute i världen som fortfarande gör sånt.. Somna med Fanny vid min sida. Vakna av att Fanny säger att klockan är halv 2 och fick värsta paniken, blev arg liksom. En timme senare satt jag, Fanny och Matilda på bussen till stan och kan säga att buss 7 va våran vän idag. Blev en fika på årummet som va mys det med. Tack tjejer !

Satt på en buss tillbaka till stan och Matilda går av en hållplats före mig och hon drar största vurpan. Rullar ner från bussen och rakt in i en tant. Roligaste jag har sett! Sen sitter jag ensam på bussen och garvar, haha!


Bilder jag satt bytte ut från mina bebis ego bilder. Så snuttiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0