Galet längesen

Oj kan ju bara säga hej igen!
Efter några veckor med dålig bloggning är jag hemma nu och kommer blogga som vanligt med vanligt internet och data. Har ju varit i Öregrund under julen, sen storvretacupen, Öregrund igen, nyår som blev riktigt lyckat med middag hos Fanny med älskade människor och sen vidare ut till Fålhagen till Theodor.
Igår kom jag hem från stugan och på kvällen åkte jag till Julia med Jessica och Fanny. Galet mys som alltid med fula bilder, spel och film.
Idag vaknade vi vid tolv och åt sen tog jag, Jessica och Fanny bussen till stan för fika, mys där också. Kom hem och har packat upp allt men ska snart packa ner saker igen för åker till Karlstad på torsdag. Okej jag kommer inte kunna blogga som vanligt, nog faktiskt inte alls.. Aja nu ska jag sova för åker till stan imorgon med Jessica för måste köpa saker innan Karlstad. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska ni svara på frågorna från frågestunden ni hade? Vare jobbigt med så mkt frågor om joel eller?

2011-01-04 @ 23:53:09
Postat av: matilda

Vi har svarat på alla och lägger ut dom snart!

Nej det var det inte men kanske överdrivet, men förstår ändå att alla undrar.

2011-01-04 @ 23:57:06
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0