Fredagsmys

En jätte mysig kväll med en grym flicka! Började med taxi till Beatrice då Victoria betala, värt! (Tack syrran)Kollade sedan på The notebook och tugga på popcorn. En helt underbar film rakt igenom! Efter filmtittandet så drog vi fram datorn och jag lärde flickan mina kunskaper inom bloggen. Blev riktigt nöjd med hur vi gjorde om hennes blogg, tummen upp för de! En lyckad kväll med andra ord. Mamma kom och hämtade mig när vi såg när bussen börja gå igen klockan 6 på morgonen. Hehe, tack mammsen! Nu ligger jag i sängen och kollar på Min stora feta grekiska semester. Men snart ska jag sussa! Pussar till våra fåååååå läsare som har lösenordet, ni har tur ni! ;)


Vi kör en favorit i repris, du och jag fixar det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0