Ett steg framåt, två steg tillbaka

Nu ska jag byta ut ordet 'mysig' till något roligare. Även om det kommer bli jävligt svårt för nästan allt är mysigt i min värld.


Vakna som sagt efter en jobbig natt (Inte som Matilda som hade en bra dröm..) och började dagen med vofflor som mamsen hade gjort till mig före dom stack för innebandy. Tog den långa bussresan till Gränby där jag träffa sötisen. Blev en runda där och så snäll jag är så köpte jag en tröja till min lilla syster. För hon är söt. För söt. Tog bussen till stan där jag och Matilda va i cirkus en halvtimme. Träffade familjen (-Vickan) för Emma skulle köpa nån innebandy grej och pappa en ny telefon. Middag och sen så låg jag och Emma på golvet och kollade på Filip och Fredriks årskrönika på femma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0