Efterlängtade svaren

Vilken relation har Joel och Matilda? Kk?
Jag vet inte vilken relation vi har, lite till och från. Nej inte kk, haha!

Ni har fett fina kläder! Vilka är era favorit affärer??
Julia: Olika till & från. Hm, vila, gina osv.
Matilda: Just nu Vila
Jessica: Abercrombie fortfarande.

hur skulle ni beskriva er stil?
var köper ni mest kläder
vilket linje/gymnasium ska ni gå?
har ni bra betyg?
vad vill ni bli när ni blir stora?
Julia: Klädstil? Jag vet inte.. Hm&ginatricot. Vet ingenting om skola/framtid.. Mina betyg var bättre förra terminen, men har anledning till det och ska ändras tills nästa. Som sagt, vet ingenting om min framtid..
Matilda: Min stil är nog helt enkel men ändå något mer haha! Kläder köper jag överallt men hm, vila och allt sånt. Linje vet jag inte men som det ser ut nu vill jag gå Celsius. Jag har inte fått mina betyg än men dom är väl bra, hoppas jag.. Ingen aning!
Jessica:
Enkel, men fint enligt mig. Överallt. Vet inte vilken skola eller linje så har något att tänka på. Helt okej tycker jag väl. Några vgn. Jag vill bli pilot. Eller jag ska bli pilot.


vem av er 3 är med med denise??
Alla tre?

Matilda, varifrån kommer din shorts i inlägget "vi styrde mot himlen"? Snygga!
Från Vero Moda, tack!

bästa och sämsta med att bo i uppsala?
Julia: Samma svar som Maddilo.
Matilda: Det bäst är att Uppsala har det mesta och ligger nära allt. Sämsta är att det är för litet men ändå bra på sitt sätt.
Jessica: Att det är hyfsat litet och najz det är det braiga. De dåliga är att man är lite less på stället.

Har ni kille?
Nope

Hur ser era familjer ut?
Var i Uppsala bor ni?
Har ni bott i något annat land?
Vilket gymnasium och linje blir det för er?
Är någon av er i ett förhållande juat nu?
Vad är det bästa ni vet att göra på sommaren?
Favorit bloggar?
Julia: Min familj består av Pappa Björn (haha kul det såg ut), Mamma Katharina, storebror Daniel och mina två katter Hubba & Bubba. Nyby, ne inget annat land. Vet inte linje/skola, lutar lite mot celsius nu faktiskt. Nej inget förhållande! Bada, sola och vara med vänner och min släkt. Tangys såklart!
Matilda: Min familj består av Pappa Jerry, Mamma Lotta och lillebror Isac. Vi bor i Gamla Uppsala och har inte bott i ett annat land. Kan bli Celsius. Inget förhållande. Det bästa på sommaren att göra är att bara må, Öregrund, vänner och Spanien. Kenzas är favoriten.
Jessica: Min familj består av Pappa Fredrik, Mamma Marni, stora syster Victoria och lillasyster Emma.
Vi bor i Sunnersta. Mamma, pappa och Victoria bodde i USA före jag föddes men annars bara i Sverige. (tror jag) Vet fortfarande inte vilken skolan eller linje jag vill gå! (Ångest!) Inget förhållande. Det bästa att göra på sommaren är helt klart bara må, va med vänner och inte bry sig om tid och rum, Spanien och USA såklart. Kenzas blogg är min favvo.

Top 3 snyggaste 94orna i uppsala
Julia: Har ingen speciell bedömning på det!
Matilda: Samma svar som Julia.
Jessica: Same same

Saknar ni någon kompis från när ni var små. typ från dagis?
Julia: Nej inte dagis, eller det var någon Kevin jag gillade tror jag.. Eller så svarar jag bara nej på frågan!
Matilda: Inte från dagis.
Jessica: Johanna.

var det kul i lördags eller? ni verkade vara väldigt negativa...
Julia: Det var kul.
Matilda: Jag tycket det var riktigt kul, helt klart!
Jessica: Ja det va grymt kul, även om jag var lite handikappad, hihi.

snyggaste killarna i 9an på gränby? top 5?
Julia: Vet inte
Matilda: Känner att vi är tråkiga på alla dom här frågorna men det är sant, jag vet inte.
Jessica: Ingen e snygg.

Har joel skrivit brev till matilda? Vad stog det?
Vilka har ni strulat med?
Fin blogg!!
Just den där delen är privat faktiskt. Tråkig som jag är så är det så, ni kanske får reda på det sen.

Fråga till Matilda.
Varför skäms du över att vara med Joel officielt?
Oj nu har du missat poängen med officiellt historien. Jag vill inte ha ett officiellt förhållande just nu och det beror absolut inte om killen som ställs i frågan.

hur träffades matilda och joel?
ni passar så otroligt bra tillsammans!
Nu var det mycket Joel frågor här. Vi träffades genom skolan och sen sms.
Haha tack!

hur snygg är victoria på en skala? skulle ni satsa?
Julia: Skalan skulle sprängas för att siffran skulle bli så stor! Jaaaa
Matilda: Ja victoria är en riktigt snygging så på en ett till fem skala, en absolut femma. Är hon singel? Ja men absolut!
Jessica: Största tabben är att vi har samma ip nummer sister, & att du skrev din blogg.. Men till fråga, du får en tvåa, bara för att du är min syster. Och nej, absolut inte!

vad betyder tangys och vf har ni det namnet ??
Det betyder väldoftande haha och vi tog det en dag jag och Jessica skulle skaffa blogg och kollade på mtv då en kille kallades så, ingen större mening med det än så.

hur uttalar man egentligen tangys? ;s
Tängys, med Ä.

Matilda
Är jag skön eller?
Ludde du är stört skön.

vad var det för vad jocke och matilda hade gjort om en viss person?
Ett vad som jag förlorade på, säger inget mer haha.

vad har ni för mobiler?
Julia: iPhone 4
Matilda: iPhone 4
Jessica: Htc


vad är grejjen mellan hannes & julia?
Vilken grej? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0