År 2010

Rest, haft massor me kul, skaffat nya vänner, förlorat vänner, blivit en helt ny människa, varit övermänskligt lycklig, upplevt saker, både bra och dåliga, gråtit, gjort saker jag aldrig trott jag haft modet för, gått i skor som converse, tränat cheerleading, gjort läxor, blivit kär, blivit sårad varit ledsen, älskat och hatat, blivit älskad och hatad, klippt av håret, skrattat så jag tappar luften och nästan spyr, tränat skiten ur mig, tränat ingeting alls, sparkat på bollar med både gula och gröna tjejer, ångrat massvis, druckit cola light, men måste säga även efter alla bra och dåliga stunder så har år 2010 varit ett jäkla år. SUPER fantastiskt men ändå UR uselt. Tack till alla ni som gjorde mitt år.


















Även om jag har över 100 mappar på datorn med bilder från år 2010 så får dessa ha äran och ställa upp på detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0