Allt har sin tid

Jag har tappat bloggningsskrivandet helt när vi skaffat lösenord och när man ser att statistik pluppen aldrig varit längre ner än nu, fast det var förstås nödvändigt. Igår så tränade jag för första gången på vääldigt länge. Och det var inte någon lugn start direkt. Spelade math mot herrlaget i innebandy men det var i alla fall sjukt kul. Idag i skolan sög det som vanligt. Jag HATAR skolan, känner inte ens att det är lite lite kul, för vänner skulle man kunna träffa ändå. Plus att jag är inne i en fas där jag känner att jag är dålig på allt, i skolan framförallt, så jävla dålig och förstår ingenting i nånting, åå.. När jag kom hem efter att jag var helt genomfrusen och less så skulle jag kolla i min mattebok men ja körde då en klassiker och somnade i en timme. Förstår ändå inte nånting satt det var lika skönt. Ja fast sjunga kan jag göra, spelar ingen roll hur jag mår, sjunga högt hemma kan vara bland det bästa som finns. Om cirkus en timme har jag samling och sen blir det match mot dannemora, inte mycket spel för mig skulle jag tippa på med det skulle ändå vara skönt att bara springa och rensa hjärnan.
Hoppas att eran inställning till livet är på högre nivå än min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0