01.36

När jag börjar läsa som jag tycker är intressant så kan jag bara inte sluta. Har varit så med dom senaste böckerna. Älskar att läsa om mode och andra tjejiga saker men ändå mord och äckliga saker, hihi såå spännande!

Spanien 2009. Då jag läste alla Twilight böckerna. Blev ju helt galen! Satt liksom hellre inne i 'kylan' och läste än ute i den underbara Spanien solen (?!) Har sitter jag iallafall på eftermiddagen och läser med mina bruna fötter, hihi.


Spanien 2010. Matildas bok som jag uppfann när hon hade läst klart den och när gipset var av. Då hon fick bada och så, då satt jag och läste. Men som sagt, blev ju galen på den här me! Vill bara hoppa in i boken och fixa allt så det blir bra, inge drama! (a)

Och nu sitter jag med fortsättningen på Elsas mode. Vill hoppa in i den här boken också.. Får adhd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0