Wait up in the clouds

Imorse ville jag bara somna om på min zebrakudde och skita i allt. Tills tanken slog mig att det är lov nästa vecka. En dag kvar och sen en veckas frihet, helt otroligt skönt! Och som sagt, trött som jag är ligger jag nu i min säng och väntar på mat. Ikväll blir det träning ute i björklinge. Juste, riktigt skönt att jag stannade efter skolan och nu gjort mitt gymnasieval, i alla fall valt nu till första, sen får jag se hur det blir efter det och vart jag vill gå :*


Mina älskade nöffisar!
Jag diggar halsbandet och snyggingen bakom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv i ditt nästa inlägg vad du sökte och vilken skola? Säg alla val :)

2011-02-17 @ 18:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0