Screw you

"Jobbade" i kiosken lördag förmiddag och efter fikade efter hos farmor och farfar. På bussen intill stan satt min skönhet och en jävla massa snack från min del. Mötte upp Fanny och Jessica och sen hem till J. Vi fick skjuts hem till Bea där det blev lyckat alltihop. Sjukt rolig kväll enligt mig. Eller tills någon förstörde den, som vanligt. Gick hela vägen hem och känner att det kanske inte var det bästa med tanke på att det tydligen hade varit en väldigt stökig natt och jag såg flera polisbilar. Kom hem och sov så gott. Samling 10.50 i allians för en match. As rolig match och gjorde även två kassar, men tyvärr förlorade vi i alla fall. Nu har jag duschat och ätit, chill dag, precis vad som behövs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0