Kunde inte bli bättre

Efter två veckor i Mexico är jag nu hemma. Riktigt bra väder och bara helt underbart! Bodde på ett fint hotell med stranden precis framför. Vi har varit på "utflykter" som att snorkla, bada med delfiner, hajar, åkt segelbåt, varit på olika öar, shoppat och ja bara haft det underbart. Kärlek. Ska lägga upp bilder med tiden men kommer inte orka göra det nu iaf.
Planet landade halv nio och vi kom hem runt halv tio. Somnade och sov ett riktigt bra tag. Nu ska jag ta igen det jag har missat och då menar jag Solsidan. Lugn kväll med mýcket sömn.
Imorgon ska jag träffa flicksen för första gången. Kanske en fika eller något men mot kvällen åker vi mot Bea för middag och festligheter. Grattis i efterskott cheyen!




Kommentarer
Postat av: Sannie

åh önskar jag blev brun när jag vandrade i solen. istället blir jag röd som en kräfta :C

2011-02-25 @ 21:29:58
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0