KÄFTEN BÖG

Va beredd på en lång text, för er som vill läsa varsågod. Ni som inte pallar, you won't break my heart :)

Fredag:
Va med Beatrice och Denise hos Bea i Sunnersta. En mysig kväll rakt igenom. Popcorn och film <3 Somna med båda tjejerna på var sin sida om mig.
Lördag: Alarm vid tio för Bea skulle på match och mamma och pappa skulle hämta mig för vi skulle till Forsby för släktmys. Vi shoppade också lite påvägen för skojs skull. Fick nya skidkläder, niiiiiiize! Åkte skridskor, skidor, skoter, både som förare och på ett flak efter skoter (bästa!)  Fika mys med hela tjocka släkten framför brasan, underbart! Efter olika planer åkte jag till Julia för mys. Alltid lika bra hemma hos henne med Frank familj.
Söndag: Myste i sängen och i köket hela eftermiddagen. Dock förstörd efter jag fick ett sms att jag hade träning. Stressigt så kom mamma och hämta mig och direkt till träning. Träningen gick bra som alltid även om många va bortresta och sjuka. Träffa Fanny och Julia på stan efter träningen och vi åkte buss tillsammans hem. Denise kom även till oss lite senare. Solsidan, filmmys, online pizza och massa gott med finaste tjejerna tackar man inte nej till. Jag, Fanny och Carlos hade kul med skype och facebook också, ring mig imorn så planerar vi <3
Somna bredvid Fankan i gästsängen, gosi.
Måndag: Har ätit frulle och Denise har lämnat oss. Nu ligger vi i soffan och kollar på tv och försöker hjälpa Julia så mycket som det går för hon mår inte bra kan jag säga er.

Caaalleeeee :)


Kommentarer
Postat av: carlos!

hahahaha, ring mig imorn så planerar vi då!

2011-02-21 @ 18:03:01
Postat av: Jessica

bra plan!

2011-02-21 @ 18:08:24
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0