Igårkväll

Träningen sluta med ett jack på Kevins panna. Massa blod överallt och tur att en i laget är undersköterska! Krya på dig Kevin! Bussen till stan och fick en liten beställning av thaimat så gick till Thai village och hämta ut mat. Fick ett par örhängen också, så gulliga! Tog bussen hem och matade mina små kycklingar. Diskade och sen hoppa jag in i duschen. Sängen efter det och jag va mer än trött! Först kunde jag inte sova och sen skriker Emma i sömnen att hon inte kan andas. Skrämde livet ur mig! Någon timme sömn fick jag iallafall och vaknade med att mitt täcke täcke ligger utanför mitt rum och att överkastet under mig. ÅH VA KNÄPP JAG ÄR!

Det fanns ingen chans i världen att jag kunde hitta energi att gå till skolan så fick börja om och försöka lägga mig. Kunde sova några timmar så det va nizzee! Dagen har bestått av disney channel, ätit gelehjärtan, frusna fötter och försök av gitarrspel. Hur gick det då Jerran? Inge vidare. Gav upp efter fem minuter!
Nu ska jag försöka plugga till franska provet imorn. Dock ligger mina böcker hemma hos Julia, livet kan va svårt ibland! Heheeee....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0