Shame on me

Sitter med tre lager tröjor och skakar nästan för jag fryser så grooovt!
Igår så kom Jessica över runt åtta och sen kom fanny med halv elva. Vi hade grymt mysigt och sjukt kul såklart. Skype och rape, säger nästan allting. Vaknade imorse, eller vid halv två kanske inte räknas som morgon. Tog det chill och åkte ner på stan. En latte och en varmchoklad för tjejerna, och jag tog inte ett skit. Första gången det händer, märker att allting inte riktigt stämmer överens med mig än! Vi åkte hem till Fankan Fanny för att fortsätta mysa. Jessi åkte tidigare till träning och jag stannade över middag. Kom hem för bara någon liten stund sen och ska ta en semla, pussilipusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0