My life will suck without you

Måndag: Skola, utan fotboll. Istället va klass 9E vi sal 12 klockan 12, själva! Kaos är bara förnamnet! Jag och Matilda lyckades inte så jätte bra med våran uppgift, hehe. Tog bussen med fina tjejer och Johan till stan och Fanny följde med mig till Darkwell. En navelpiercing på nu då (y) En subway macka med Fanny och lite shopping. Åkte till träning där träningen gick super, som vanligt! Carros bääääästa pappa kom på slutet av träningen med största godispåsen, de satt fint de!


Tisdag: Sluta 13.15 som satt fint det med! Kom hem med flummigt humör och stackars Julia som fick knasiga bilder och filmer. Julia som skröt om att hon hade glass och semla hemma och jag hade inget. Men det vändeeee, kommer hem och det ligger nybakade muffins på bänken och Cola i kylskåpet. Ni förstår inte hur glad jag blev, hihi! Kollar på disney channel nu och ska kanske ta upp matteboken och plugga till något jag aldrig kommer förstå eller så drar jag på träning lite senare. Kanske gör båda? Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0