Let the rain wash away all the pain of yesterday

Igår blev det en lång dag för mig. En hel dag med massa cheer! Kolla på Stockholms DM som fick en att bli taggad till tusen. Grattis alla lag! (Speciellt dig Nicole!) Laget drog då en hall bort och tränade själv i tre timmar. Face of death, katjiiiing! Missuppfattning mella mig och mamma och till slut så blev det så att jag fick ta bussen hem, det sög verkligen! Usch va jag inte orkade livet då!

Tidig morgon idag och vid 10.30 så va dagen redan avklarad. Ett besök på Jalla med tjejerna + August och Jocke. När jag väl var hemma så va jag utelåst så efter en stunds tänkande så gick jag till grannarna och tog min nyckel från dom. Klättrade inte igenom fönstret denna gång!
Snart tar jag bussen till Stenhagen för träning, hoppas att förkylningen håller! Puss på stjärten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0