I believe

Hej söta blogg! Jerran hereeee :) Gårdagen blev en hemma dag för mig igen. Söta systern kom hem med en Cupido sallad till mig och då satte vi på Charlie St. Cloud. Sen USA i somras har jag velat se den filmen då den gick som reklam hela tiden och kunde övertala Vickan att vi skulle kolla på den. En väldigt bra film men man blir helt coco i huvudet för man fattar inte vad som är levande och vad som e dött om man får säga så haha!

Blev hur lycklig som helst när jag fick reda på att vi börjar 13.30 idag, ALLDELES FÖR BRA!
En sovmorgon skadar ju aldrig på en sjuk flicka! Snart springer jag till bussen för att träffa fina flickor för en lunch på Cupido (tror jag att det blir) Längtar till min sallad med kycklig, pestopasta, keso, mozzarella bollar och svarta oliver. Gud så gott! TJIIIING







































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0