*

Jag är helt sämst på det här med att blogga men jag kollar alltid det jag måste kolla på internet på mobilen så det blir inte av, eller jag orkar inte slå på datorn. Men vad har jag gjort i helgen, jo träningsläger med uppland dj17 i märsta. Galet kul!
Idag var det skola som alltid men slutade tjugo över tio. UNDERBART! Började nästan gråta för att det var bara för bra, haha.. Tog bussen till stan och åt på Jalla med små vänner. Sen en runda på stan med en klagande Julia men det gick bra till slut, visst tjejen? Julia hade en mascara så det larmet började gå och personalen började kolla igenom hennes väska och jag blev anklagad att jag hade sommarskorna på mig som då var converse.
Men iaf fick jag med mig två bikinis, hörlurar och tröja. Har också tränat idag så det är bara att skriva upp.

Nej nu ska jag sova för nationella imorgon i svenska. Har laddat med vindruvor och festis, kan inte bli fel!
Puss

Kommentarer
Postat av: julia

jaadå, tillslut så stumpan.. puss!

2011-02-07 @ 23:07:46
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: Jessica

matilda? gråta? kommer aldrig hända!

2011-02-08 @ 14:52:31
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0