12 februari

Igår så var jag på bio med Jessica och såg love and other drugs, tycker att det var mycket bra faktiskt. Efter tog vi en liten random prommis och tog sen bussen hem och spelade spel och sen somnade vi, love! Kommer väl någon bild om vi blev någorlunda på alla de bilderna vi tog, det var många men vi lyckades då inte så himla bra precis.. Idag åkte jag ut till vattholma och spelade match mot storvreta och vann med 4-2. Sen har jag haft mys kväll, kinamat med Susanna, Charlotta, Stefan, Fredrik och lilla söta Meja. Imorgon ska jag fortsätta vara med Susanna och nu ska jag lägga mig bredvid henne, är helt stört trött.

Riktigt stilig, I know.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0