06 - Ett ögonblick

Det kommer upp tusen olika ögonblick så det borde inte vara några problem alls att skriva detta men grejen är att allt handlar om cheerleading. Det känns sisådär tråkigt för er.. Känner mig jätte dorky också, heeehe! Sen kolla jag igenom bilder på pappas dator och hitta roligaste filmklippet ever när i Spanien 2009 men Emma är topless liksom och jag kan inte redigera på denna dator. Suck..

Mohah! Nu kom jag på någon roligt, kanske inte ETT ögonblick men några. Det var när jag och Julia o var i Sälen och jag va lite klumpigt och tappa min stav när jag hoppa och staven rotera så det vassa står rätt upp. Sen kommer jag där flygandes och får då staven mellan benen (den kom vid innerlåret) men kommer ihåg hur jag ligger där skriker. Sen kommer det två norska förbi och frågar hur det gick och det ända jag kunde få ut va ''staven mellan benen''. Då härmade dom mig och ni kan bara förstå hur kul det va! Så där låg två norskor och Julia och garvar medan jag ligger med ett blodigt sår och skriker för fulla muggar, och gråter lite kanske hehe och skrattar typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0