04 – Min dag

Väckarklockan börja kvittra halv 6 på morgonen. Jag fixade mig och fixade gullig alla hjärtans dag frukost till min lillasyster som jag väckte en timme senare. Vi två gick till bussen i det iiiiiskalla och sen timme senare gick jag med Julia min tusse till skolan från bussen. Franska lektion och engelska lektion. Matte prov (G-delen) och my heaven va svårt det va! Gick till Diös med mina två bönor och sjöng lite sång, hehe. Kolla på fotbollen med Julia och Mårten. Inget speciellt med det :) Tog bussen hem och ligger nu i soffan som jag gör alltid efter skolan på måndagar. Om en halvtimme åker jag till träning. Senare ikväll kommer mamma hem också, saknat henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0