04 – Min dag

Min dag i detalj kommer efter denna mening. Vaknade upp bredvid mamma efter min dåliga kväll. Låg kvar i sängen och försökte andas, men min näsa är inte i det bästa skicket så jag gick upp och började kirra mig. Tog bussen och hamnade bredvid Lovisa då vi snackade gamla minnen. Gick på nästa buss där Jessi satt och vi gick till skolan. Det enda jag kommer ihåg från den biten är att vi snackade om att jag hade fått dåligt minne.. Började med spanska, favoritämnet dårå. Det är inte mycket jag förstår, några enstaka ord i alla fall. Bara massa bokstäver. Men gör mitt bästa inför provet som är på onsdag (kul..). Efter matte, faktiskt roligt när man fattar. Sen var det nog engelska då vi läste en text. Lunch. Gick till fotbollen men eftersom jag är sjukt förkyld skippade jag den. Gosade med Jessica och Mårten istället. Eftersom det var halvklass sista timmen och det var min grupp gick jag med grabbarna grus. Exprimenterade lite med Jorka. Skoldagen slut. Tog lantisbussen med pojksen och gick från central till stadshuset och satte mig på bussen, eller jag stog nästan hela vägen. Öppnat skolböckerna och kollat lite på det. Nu så hamnade jag här för att jag skulle skriva min dag vilket jag gör just nu heeeeh. Får se om snubben hör av sig inom en timme annars blir jag hemma med la familia denna alla hjärtans dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0