Vilken bra dag!

Kom precis hem från en riktigt bra dag! Skolan som gick segt som vanligt men allt vände när jag Julia, Maja och Beatrice tog en tripp till Celcius och kolla på deras vårshow. Värt var det, absolut! Efter två lektioner slutade vi och tog bussen mot stan. Träffade den där A och vi tog en promenad genom stan till ån och satt där i tre timmar. Kan ju bara säga att det var hur bra som helst, tiden gick snabbt.. Sa hejdå till killen och satte mig på buss nummer två hem till mig. Ett tomt hus för mamma och pappa är i Åre och skriver kontrakt för våran nya stuga där uppe, riktigt bra det med. Har haft en riktigt bra dag rent ut sagt!
Ikväll ska jag packa för imorgon åker jag till Umeå, taggarå!

Bild från Heby. Coola brudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0