Get by

Hejhej alla ni! Haft tre ganska jobbiga dagar men har kämpat igenom, väntar på bättre tider med andra ord. Hoppas de kommer snart så jag inte går under. Tränat cheerleading alla tre dagar, som har gått ganska bra, vill vara mer taggad så ska kolla på videos på oss och våra konkurrenter snart så jag är super taggad till träning nu ikväll! När jag kom hem idag fika vi tjejer i familjen lite mysigt men nu har alla gått så musiken dunkar på högsta volym i mina hörlurar. Det är skönt med lite egentid!
Ps. Igår kväll kom Anna, Nisse och Daniel och gjorde mig glad, självklart Victoria också. Skräckfilm och grönsaksdipp.

Jag och min älskade lillasyster, du är helt oslagbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0