Sweet little lullaby

Missed me? 3 dagar och 20 timmar sen jag uppdaterade sist. Rekord för mig! Hoppas ni nu blir glada att jag bloggar :*
Tisdagen sög! Onsdagen sög! Torsdagen sög! Dock så mår jag bättre när jag får träffa bh på kvällarna. Igår natt så satt hela laget uppe och snacka med varandra på chatten och kollade på Team Sweden tävla på VM! Hur häftiiigt?! Två från vårat lag tävlade så nu vill vi att dom ska komma hem så vi kan krama dom och sen fortsätta kämpa till SM som är om endast 8 dagar! Idag efter skolan så drog jag med Matilda och Denise till stan för att träffa Fanny och Julia b och handla. Mamma hämtade mig och här sitter jag på en fredag. Vi får se vad som händer ikväll men efter en hektisk vecka så skulle de va dunder skönt att bara vara hemma. Vi hörs mer om de!

Min syster va i Köpenhamn och kvällen hon kom hem hitta jag en skit snygg kille i min garerob! Fett niceeeee juuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0