Min fredag

Igår så skrev jag två prov och var trött hela dagen. Fotboll utan skor för min hälsena blir klämd i skor och då går allt inte som det ska. Taxi tillbaka till skolan med taxi Thomas, onice chaffis men de va nice att åka taxi för 18 kr! Efter skolan fikade vi tjejer i några timmar med massvis av snack och planering! Längtar till Valborg, balen, skolavslutning, födelsedag, sommaren och midsommar med tjejerna! Tog bussen hem och åt middag med familjen + Helena och Tommie. Fixade mig och sen tog jag bussen till Nicole runt 11. Gick lite vilse på gatorna i Luthagen men med hjälp av mobilen så löste sig aaaallt! Där va massa sköna brudar från laget m.m, sen kom fler människor som vi älskar och gick vidare till Carros 18års partaj! Tog taxi hem när dom äldre drog vidare och det sög haha, hata att va 15! Bra fredag! Tack för kvällen!

Svart blus och en svart hög kjol fick det bli ikväll, han dock inte ta kort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska ni vara på spexfotot :) ?

2011-04-02 @ 18:37:11
Postat av: Jessica

vi vet inteeeeeeeeeeeee! idèer?

2011-04-02 @ 18:59:59
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0