Together we stand

Vakna 08.10 och tänkte för mig själv ''5 minuter till! Det blir perfa!'' Vakna igen 09.15 och tänkte för mig själv igen ''Yeees, fan va skönt! Försov mig inte!'' Men missuppfatta det hela för jag trodde det 08.15. Till slut kom jag på att jag hade sovit en extra timme och slängde på mig kläder och sprang till bussen. Kom på slutet av första lektionen men det var ändå livskunskap som betyder ingeting. En lugn dag men seg! Mamma min privata chaffis kom och hämta mig efter skolan och vi handla sen åkte vi hem. Har gosat lite med Emma och jag har frivilligt dammsugit nästan hela huset, applåder till mig! Ingen träning ikväll så jag ska göra en läxa och plugga lite. HÖRES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0