Utan dina andetag

Engelska uppsatsen skäms jag över. Okej, jag behöver inte överdriva men jag är verkligen inte nöjd. Hade en asbra historia som passa in perfekt men tyvärr så kunde jag inte skriva det bra. Eller så hade jag bara förväntat mig mer. Aja, badmintonen va sjukt kul! Dock så förlora jag och Julia alla matcher vi spela, även om vi va värsta dream teamet tillsammans. Man kan inte va bäst på allt :) Dagens händelse måste va när vi tjejer är i omklädningsrummet, vissa klara och vissa halvt nakna och vi hör ett ljud som liknar ett brandalarm. Så vi alla får panik! Men det var bara ljudet till en tennismatch att matchen är klar.. H3h3! Är hemma nu och har träning om cirkus två timmar. Tagga galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0