Sanna styr

Vet inte vad som har hänt med mig? Har tappa blogglusten nästan helt men ändå så sitter jag och kollar in våran blogg och lackar om ingen bloggar, haha? Aja bättring från soda kan jag inte hålla men ska försöka.
Kan ta lite kort om veckan och allt,
Umeå- Riktiga bra dagar långt uppe i Sverige. Två brons för både tjejerna och killarna.
Veckan som gått- Dagarna har varít lugna och vädret har varit på topp i slutet av veckan, underbart! Har träffat A väldigt mycket och träningar har det varit.

Men igår kväll bjöds det på festligheter! Sanna fyllde 18 år och hon styrde, hon styrde bra! Rolig kväll med mycket nytt folk. Kom hem vid två och somnade med ömma fötter.

Idag har vädret varit på topp och jag har inte gjort något alls. Men snart rullar bussen till stan där vi ska fira Denise som fyllde år igår. Bra kväll!

igår kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0